اثرات اجرای طرح خودگردانی در میزان رضایت بیماران بستری دربیمارستان های شهرضا: مطالعه موردی

علی اکبر احمدی؛ حسین مبارکی

دوره 11، شماره 2 ، تیر 1393، ، صفحه 260-269

چکیده
   مقدمه: رضایت بیماران یکی از شاخص های مهم کیفیت ارائه خدمت در بیمارستان هاست.توجه به نقطه نظرات بیماران ،رضایت آنان را موجب شده و زمینه ساز ارتقاء سطح کیفی خدمات بیمارستانی می باشد.تحقیق حاضر به منظور سنجش میزان رضایت بیماران پس از اجرای طرح خودگردانی با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمت انجام گرفته است. روش بررسی: در این مطالعه توصیفی مقطعی ...  بیشتر