بررسی میزان آشنایی دانشجویان و کتابداران پزشکی با وظایف کتابدار بالینی

نیره سادات سلیمان‌زاده نجفی؛ الهه زارع فراشبندی؛ رویا مرادی؛ فیروزه زارع فراشبندی

دوره 14، شماره 4 ، آبان 1396، ، صفحه 181-185

https://doi.org/10.22122/him.v14i4.3184

چکیده
  مقدمه: حجم اطلاعات و وقت ناکافی متخصصان سلامت، حضور یک کتابدار بالینی آشنا به وظایف حرفه‌ای را در تیم درمان ضروری می‌نماید. هدف از انجام پژوهش حاضر، تعیین میزان آشنایی دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی و کتابداران با وظایف کتابدار بالینی بود.روش بررسی: این مطالعه از نوع کاربردی بود و به روش پیمایشی- توصیفی انجام شد. جامعه آماری ...  بیشتر