نحوه دسترسی و میزان استفاده دستیاران دندان‌پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و شاهد از منابع لاتین الکترونیک

سید جواد قاضی میرسعید؛ فاطمه شیخ‌شعاعی؛ آرزو غمگسار

دوره 14، شماره 1 ، اردیبهشت 1396، ، صفحه 31-36

چکیده
  مقدمه: پژوهشگران حوزه‌های مختلف برای دسترسی به اطلاعات علمی به روز و مطمئن به منابع الکترونیک رایگان و غیر رایگان وابسته هستند. با رشد روزافزون منابع الکترونیک و جایگزینی آن‌ها با مواد چاپی، دستیابی و استفاده از اطلاعات روزامد و دقیق دستخوش تغییرات اساسی شده است. هدف از انجام مطالعه حاضر، تعیین نحوه دسترسی و میزان استفاده دستیاران ...  بیشتر

تعیین رابطه‌ی بین دسترسی به زیرسامانه‌ی مدیریت اطلاعات درمانی بیماران با خدمت‌رسانی ناب ادراک شده به منظور ارایه‌ی یک مدل مناسب

محمد حسین یارمحمدیان؛ فرهاد شفیع پور مطلق

دوره 9، شماره 7 ، اسفند 1391، ، صفحه 1073-1080

چکیده
  مقدمه: منظور از خدمت‌رسانی ناب ادراک شده، آن دسته از خدمات درمانی است که نیازهای بیماران را به لحاظ اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه‌ی پذیرش و سرویس‌دهی درمانی بیمارستان و مراکز خدمات درمانی تکاپو می‌کند. هدف پژوهش حاضر، تعیین رابطه‌ی بین دسترسی به زیرسامانه‌ی مدیریت اطلاعات درمانی بیماران با خدمت‌رسانی ناب ادراک شده به منظور ارایه‌ی ...  بیشتر