رابطه‌ی میان هوش هیجانی و مهارت‌های اطلاع‌رسانی و مرجع مجازی در کتابداران کتابخانه‌های منتخب دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران

صدیقه محمداسماعیل؛ فریده موحدی

دوره 10، شماره 2 ، تیر 1392

چکیده
  مقدمه: مهارت‌های هوش هیجانی می‌توانند به عنوان راه‌بردی مفید در تعامل بین کتابدار و مراجعه‌ کننده در نظر گرفته شود تا از طریق آن نیاز مراجعان و خدمات درخواستی آنان به بهترین نحو شناسایی گردد. بنابراین توجه به آن مهارت‌ها در روند ارتباط کتابداران با کاربران می‌تواند بسیار حایز اهمیت باشد. هدف اصلی پژوهش حاضر، شناخت رابطه‌ی هوش ...  بیشتر