نوع مقاله : سرمقاله
نویسندگان
1 دانشیار، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
2 دانشیار، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، دانشکدهی مدیریت و اطلاعرسانی پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی ایران، تهران، ایران
3 استادیار، آمار زیستی، دانشکدهی مدیریت و اطلاعرسانی پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی ایران، تهران، ایران
4 دانشجوی دکترای تخصصی، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
5 کارشناس ارشد، مدیریت اجرایی، موسسهی خیریه محک، تهران، ایران
چکیده
-
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
نقش حاکمیت در بازاریابی اجتماعی خیریه ها: با تمرکز بر حوزهی سلامت
نویسندگان [English]
- Amir Ashkan Nasiripour 1
- Mohammad Reza Maleki 2
- Mahmoud Reza Gohari 3
- Sara Aghababa 4
- Mohammad Vahed vahedi 5
1
2
3
4
5
چکیده [English]
-