Nasiripour, A. A. , Maleki, M. R. , Gohari, M. R. , Aghababa, S. and vahedi, M. V. (2014). نقش حاکمیت در بازاریابی اجتماعی خیریه ها: با تمرکز بر حوزهی سلامت. Health Information Management, 11(1), 1-3.
MLA
Nasiripour, A. A. , , Maleki, M. R. , , Gohari, M. R. , , Aghababa, S. , and vahedi, M. V. . "نقش حاکمیت در بازاریابی اجتماعی خیریه ها: با تمرکز بر حوزهی سلامت", Health Information Management, 11, 1, 2014, 1-3.
HARVARD
Nasiripour, A. A., Maleki, M. R., Gohari, M. R., Aghababa, S., vahedi, M. V. (2014). 'نقش حاکمیت در بازاریابی اجتماعی خیریه ها: با تمرکز بر حوزهی سلامت', Health Information Management, 11(1), pp. 1-3.
CHICAGO
A. A. Nasiripour , M. R. Maleki , M. R. Gohari , S. Aghababa and M. V. vahedi, "نقش حاکمیت در بازاریابی اجتماعی خیریه ها: با تمرکز بر حوزهی سلامت," Health Information Management, 11 1 (2014): 1-3,
VANCOUVER
Nasiripour, A. A., Maleki, M. R., Gohari, M. R., Aghababa, S., vahedi, M. V. نقش حاکمیت در بازاریابی اجتماعی خیریه ها: با تمرکز بر حوزهی سلامت. Health Information Management, 2014; 11(1): 1-3.