بررسی سطح کیفیت خدمات مراقبتی ارایه شده برای بیماران مبتلا به پرفشاری خون در پاکدشت

مصطفی محمدی؛ اباسط میرزایی

دوره 18، شماره 1 ، اردیبهشت 1400، ، صفحه 27-32

https://doi.org/10.22122/him.v18i1.4271

چکیده
  مقدمه: یکی از کارکردهای اصلی نظام سلامت، ارایه خدمات باکیفیت می‌باشد. رضایت مشتری در قلب هر سازمانی وجود دارد و هدف نهایی هر استراتژی سازمانی به شمار می‌رود. رضایتمندی بیمار، مفهومی است که امروزه اهمیت بسیار ویژه‌ای در مراقبت‌های پزشکی یافته است و در فرایند مراقبت بهداشتی- درمانی نقش مهمی را ایفا می‌کند. سنجش کیفیت خدمات، پیش‌شرط ...  بیشتر