نوع مقاله : سرمقاله

نویسندگان

1 دانشیار، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران

2 دانشیار، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، دانشکده‌ی مدیریت و اطلاع‌رسانی پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی ایران، تهران، ایران

3 استادیار، آمار زیستی، دانشکده‌ی مدیریت و اطلاع‌رسانی پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی ایران، تهران، ایران

4 دانشجوی دکترای تخصصی، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران

5 کارشناس ارشد، مدیریت اجرایی، موسسه‌ی خیریه‌ محک، تهران، ایران

چکیده

-

کلیدواژه‌ها

عنوان مقاله [English]

نقش حاکمیت در بازاریابی اجتماعی خیریه‏ ها: با تمرکز بر حوزه‌ی سلامت

نویسندگان [English]

  • Amir Ashkan Nasiripour 1
  • Mohammad Reza Maleki 2
  • Mahmoud Reza Gohari 3
  • Sara Aghababa 4
  • Mohammad Vahed vahedi 5

چکیده [English]

-