الگوی آمیخته‌ی بازاریابی خدمات درمانی در بیمارستان‌های دولتی ایران

امیر اشکان نصیری پور؛ پوران رئیسی؛ محمدرضا ملکی؛ محمدجواد اکبریان بافقی

دوره 9، شماره 7 ، اسفند 1391، ، صفحه 1158-1168

چکیده
  مقدمه: پرداختن به آمیخته‌ی بازاریابی در بیمارستان‌ها و سازمان‌های ارایه دهنده‌ی خدمات درمانی در عصر حاضر جهت رفع نیازهای درمانی واقعی، داشتن سهم بیشتر بازار، مشتری، درامد و افزایش کارایی و اثربخشی این مراکز ضروری می‌باشد. هدف از این مقاله، ارایه‌ی الگوی آمیخته‌ی بازاریابی در خدمات درمانی، جهت بیمارستان‌های دولتی ایران بود. روش ...  بیشتر