مزیت رقابتی بازاریابی گردشگری پزشکی ایران

محمدرضا حمیدی‌زاده؛ حمید جاویدی؛ فایق مجرد

دوره 13، شماره 5 ، دی 1395، ، صفحه 373-379

چکیده
  مقدمه: گردشگری پزشکی، مسافرت به منظور معالجه در کشوری دیگر است. کسب مزیت رقابتی در این صنعت، به ویژه در کشورهای مقصد آسیایی مورد توجه می‌باشد. در پژوهش حاضر، به تعیین عوامل ایجاد مزیت رقابتی در بازاریابی گردشگری پزشکی ایران پرداخته شد.روش بررسی: پژوهش حاضر توصیفی و از نوع موردی بود. برای گردآوری داده‌ها، ضمن استفاده از پرسش‌نامه‌ای ...  بیشتر