بازار گردشگری پزشکی در بیمارستان‌های منتخب شهر تهران: کاربست خوشه‌بندی

مهدی ابراهیمی؛ سید امیرحسین طیبی ابوالحسنی؛ مروارید رستمی

دوره 15، شماره 3 ، شهریور 1397، ، صفحه 114-119

https://doi.org/10.22122/him.v15i3.3572

چکیده
  مقدمه: با توجه به این‌ که گردشگری پزشکی امروزه به یک صنعت تبدیل شده است، شناخت هرچه بهتر بازار این حوزه می‌تواند حایز اهمیت باشد. یکی از راه‌های شناخت بازار و مخاطبان آن، خوشه‌بندی آن‌ها و شناخت ویژگی‌های هر خوشه است. مطالعه حاضر با هدف تعیین و تحلیل متغیرهای جمعیت‌شناختی، جغرافیایی و رفتاری در درون خوشه‌های بازار گردشگری پزشکی ...  بیشتر