تعیین میزان معیارهای مشتری مداری در آموزش بر اساس دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

اسداله شمس؛ محمدحسین یارمحمدیان؛ اکبر حسن زاده؛ هادی حیاتی آب باریک

دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی) ، اسفند 1390، ، صفحه 1086-1096

چکیده
  مقدمه: با وجود رقابت شدیدی که بر اقتصاد امروز جهان حاکم است، ارایه‌ی خدمات بیشتر به مشتری‌ها و ارتقای کیفیت، دیگر یک ارزش افزوده قلمداد نمی‌شود؛ بلکه ضرورتی انکار‌ نشدنی است. در این راستا، آموزش عالی و توجه به مشتری مداری به خصوص دانشجو محوری، رکن اصلی در پیشرفت و توسعه‌ی همه جانبه‌ی هر کشور می‌باشد. از این‌رو، هدف از این پژوهش ...  بیشتر