سنجش رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات داروخانه ها با رویکرد ترکیبی و اصلاح شده Kano و Servqual

ابولقاسم عرییون؛ جمال الدین کبوتری؛ مهدی هاشمی؛ محمد پیران

دوره 11، شماره 2 ، تیر 1393، ، صفحه 234-250

https://doi.org/10.22122/him.v11i2.1292

چکیده
  مقدمه: داروخانه­هابهعنوانتنهامرجعرسمیتحویلدارو بهبیماران،دارایبااهمیت­تریننقشدر ارائه دارو ومشاورهداروییبه بیماران، درسطحجامعهمی­باشند. لذا هدف این پژوهش، شناسایی وضعیت رضایت مشتریان از کیفیتخدمات داروخانه­های شبانه­روزی شهر بوشهر در سال 1390،با استفادهازمدل­هایKanoوServqualوارائهراهکارهایاجراییدرزمینهارتقاءکیفیتوضعیتموجودبوده ...  بیشتر

ارزیابی عملکرد سیستم اطلاعات داروخانه‌ی بیمارستان‌های آموزشی، خصوصی و تأمین اجتماعی شهر اصفهان

سکینه سقاییان نژاد اصفهانی؛ احمدرضا رئیسی؛ حسن جان نثاری؛ اصغر احتشامی؛ آوات فیضی؛ راضیه میرزاییان

دوره 10، شماره 5 ، دی 1392، ، صفحه 655-664

چکیده
  مقدمه: سیستم اطلاعات داروخانه با پشتیبانی از یک رویکرد درمانی و مدیریت مراقبت دارویی یکی از ارکان ضروری نظام سلامت است، تا اطمینان حاصل شود که دارودرمانی با همان سطح ایمنی و کیفیت مانند دیگر درمان‌ها و خدمات، پشتیبانی و ارزیابی می‌شود. این پژوهش با هدف ارزیابی عملکرد سیستم اطلاعات داروخانه‌ی بیمارستان‌های آموزشی، خصوصی وتأمین ...  بیشتر