رابطه رضایت گردشگران پزشکی با قصد مراجعه مجدد از طریق اعتماد در مقاصد گردشگری پزشکی

سید مرتضی غیور باغبانی؛ منیره یگانه مفرد؛ فائزه حامد همراهیان؛ زهرا علیدادی

دوره 17، شماره 4 ، آبان 1399، ، صفحه 167-172

https://doi.org/10.22122/him.v17i4.4129

چکیده
  مقدمه: جذب و حفظ گردشگران پزشکی و تبدیل استفاده‌کنندگان از خدمات گردشگری پزشکی به گردشگران وفادار، از اهمیت باﻻیی برخوردار است. تحلیل وضعیت می‌تواند موجب تقویت توانمندی‌ها در صنعت گردشگری پزشکی و حفظ گردشگر پزشکی شود. بنابراین، پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه رضایت گردشگران پزشکی با قصد مراجعه مجدد از طریق اعتماد در مقاصد گردشگری ...  بیشتر

ارایه الگویی برای سنجش ارزش نام تجاری در خدمات سلامت شهر اصفهان

آذرنوش انصاری؛ فرزانه محمدی

دوره 13، شماره 4 ، آبان 1395، ، صفحه 297-303

چکیده
  مقدمه: ارزش ویژه برند، عامل مهمی در بازاریابی خدمات سلامت در بیمارستان‌ها است. در پژوهش حاضر،‏ الگویی برای سنجش ارزش برند در بیمارستان‌های شهر اصفهان ارایه شد.روش بررسی: این پژوهش توصیفی- پیمایشی از نوع همبستگی بود. ابزار جمع‌آوری اطلاعات پرسش‌نامه بود که پایایی آن با Cronbach’s alpha 91/0 و روایی محتوایی آن با تحلیل عاملی تأیید شد. پژوهش ...  بیشتر

تحلیل تأثیر قیمت منصفانه ادراک شده توسط بیماران بر پذیرش قیمت خدمات درمانی ارائه شده از طریق رضایت و وفاداری

علی کاظمی؛ علی اسدی؛ جواد خزائی پول

دوره 12، شماره 3 ، شهریور 1394، ، صفحه 347-355

چکیده
  مقدمه: قیمت منصفانه ادراک شده بیماران از خدمات درمانی ارائه شده یکی از عناصر مهم بازاریابی در بیمارستان ها و سازمان های ارایه دهنده­ی خدمات درمانی هستند که جهت استقرار نظام عادلانه پرداخت، داشتن عملکرد بهتر در بازار سلامت، درآمد پایدار و افزایش عملکرد این مراکز ضروری می باشد. هدف از این پژوهش تعیین تأثیر قیمت منصفانه ادراک شده از ...  بیشتر

رابطه چندگانه‌‌ی هوش هیجانی، ویژگی‌های شخصیتی و متغیرهای جمعیت‌شناختی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با رضایت ارباب رجوع با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌کنندگی ادراک عدالت سازمانی

بهناز خیری؛ حسین سماواتیان؛ حمیدطاهر نشاط دوست؛ علی صفدریان

دوره 10، شماره 6 ، بهمن 1392، ، صفحه 848-861

چکیده
  مقدمه: یک سازمان زمانی با موفقیت از عهده‌ی مأموریت و رسالت خود برمی‌آید که توانسته باشد رضایت مراجعانش را تأمین کند. از این رو پژوهش حاضر با هدف شناسایی روابط هوش هیجانی، ویژگی‌های شخصیتی و متغیرهای جمعیت‌شناختی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با رضایت ارباب رجوع با نقش تعدیل‌کنندگی ادراک عدالت سازمانی انجام شده است. روش بررسی:این ...  بیشتر

میزان رضایت کتابداران از محیط رابط نرم‌افزار‌های کتابخانه‌ای شهر اصفهان

شهین مجیری؛ فریبا رخش؛ نجمه نه‌روزیان؛ منصوره اردستانی؛ محمد موسوی

دوره 9، شماره 6 ، اسفند 1391، ، صفحه 862-869

چکیده
  مقدمه: رابط کاربر در حقیقت بخشی از نرم‌افزار و یا به عبارتی محیطی در نظام‌های رایانه‌ای اعم از پایگاه‌ها‌، نرم‌افزارها، سایت‌ها و ... است که میان ماشین و کاربر تعامل ایجاد می‌کند. سنجش میزان رضایت کاربران از محیط رابط نرم‌افزار می‌تواند تا حد زیادی میزان موفقیت آن نرم‌افزار را مشخص کند. این پژوهش با هدف، مقایسه‌ی میزان رضایت ...  بیشتر