آ
-
آسیا
تجارت خدمات سلامت در آسیا؛ مهاجرت متخصصین سلامت: چالشها و فرصتها [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1104-1112]
-
آگاهی
دیدگاه مدیران سلامت اصفهان از اصول فلسفی مراقبتهای اولیهی بهداشتی [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1081-1086]
-
آگاهی
آگاهی پرستاران از آییننامههای رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفهای شاغلان حرفههای وابسته به علوم پزشکی [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1152-1157]
-
آموزش مستمر
آمادگی کارکنان بخش مدارک پزشکی در تصدی مشاغل جدید مدیریت اطلاعات سلامت و ارتباط آن با عوامل انگیزشی و بازدارندهی شرکت در دورههای آموزشی مستمر [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 663-670]
-
آمیختهی بازاریابی
الگوی آمیختهی بازاریابی خدمات درمانی در بیمارستانهای دولتی ایران [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1158-1168]
-
آییننامه
آگاهی پرستاران از آییننامههای رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفهای شاغلان حرفههای وابسته به علوم پزشکی [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1152-1157]
ا
-
اتاق عمل
ارزیابی وضعیت ایمنی اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی بر اساس استانداردهای بیمارستان دوستدار ایمنی [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1066-1072]
-
ارزشیابی
بخش مدارک پزشکی بیمارستانها و تصمیمگیری چند معیاره [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 697-710]
-
ارزشیابی عملکرد
بخش مدارک پزشکی بیمارستانها و تصمیمگیری چند معیاره [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 697-710]
-
ارزیابی
ارزیابی ماژول مدارک پزشکی سیستم اطلاعات بیمارستانی منتخب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس استاندارد ایزو 10-9241 [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 490-501]
-
ارزیابی
اهمیت معیارهای ارزیابی وب سایتهای حوزهی سلامت بر اساس نظرات کتابداران بیمارستانی [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 814-821]
-
ارزیابی
ارزیابی محیط داخلی سازمان از دیدگاه جامعهی پرستاری شاغل در بیمارستانهای منتخب شهر اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1039-1046]
-
ارزیابی پژوهش
مقایسهی الگوها و چارچوبهای سنجش اثر پژوهشهای پزشکی [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 757-767]
-
ارزیابی عملکرد
درمانگاههای شهرستان یزد: کارا یا ناکارا؟ [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 919-928]
-
ارزیابی فرایند
ارایهی الگوی ارزیابی عملکرد برای بیمارستانهای تأمین اجتماعی ایران با رویکرد کارت امتیاز متوازن [دوره 9، شماره 7، 1391]
-
اسپور
تشخیص عوامل قارچی تهدید کننده سلامت کتابداران و کاربران در کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 724-732]
-
استاندارد ابردادهای دابلینکور
مقایسهی وبسایت کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی ایران از نظر به کارگیری عناصر ابردادهای زبان نشانهگذاری فرامتن و دابلینکور [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 822-832]
-
استانداردها
ارزیابی ماژول مدارک پزشکی سیستم اطلاعات بیمارستانی منتخب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس استاندارد ایزو 10-9241 [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 490-501]
-
استراتژیهای توسعه
تحلیل ذینفعان صنعت گردشگری پزشکی: ارایهی راهبردهای مؤثر در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 878-886]
-
اسلام
نظام آراستگی در بهداشت و درمان: دیدگاه اسلام [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 929-941]
-
اسناد
تأثیر استفاده از فرم راهنمای پذیرش بر اعتبار رضایتنامهها در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 671-678]
-
اصفهان
تحلیل ذینفعان صنعت گردشگری پزشکی: ارایهی راهبردهای مؤثر در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 878-886]
-
اصفهان
قابلیتهای گردشگری دندانپزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1032-1038]
-
اصلاحات نظام سلامت
نگاهی بر عملکرد پزشک خانواده روستایی در ایران [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1132-1145]
-
اطلاعات
وضعیت ثبت داده در پروندهی بیماران بستری مبتلا به سل در مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 786-791]
-
اعتبار
تأثیر استفاده از فرم راهنمای پذیرش بر اعتبار رضایتنامهها در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 671-678]
-
اعتباربخشی
میزان آمادگی بیمارستانهای دارای سیستم مدیریت کیفیت اصفهان بر اساس مدل عملکردی استاندارد اعتباربخشی کمیسیون مشترک بینالملل [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 502-512]
-
اعتماد
نقش اعتماد در خودکارامدی جمعی اعضای هیأت علمی دانشگاههای اصفهان، علوم پزشکی و صنعتی اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 958-968]
-
اعضای هیأت علمی
نقش اعتماد در خودکارامدی جمعی اعضای هیأت علمی دانشگاههای اصفهان، علوم پزشکی و صنعتی اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 958-968]
-
الزامات امنیتی
ارزیابی سیستم الکترونیک ثبت مرگ و میر بر اساس الزامات کار سیستم در ایران [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 769-779]
-
الزامات عمومی
ارزیابی سیستم الکترونیک ثبت مرگ و میر بر اساس الزامات کار سیستم در ایران [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 769-779]
-
الزامات فنی
ارزیابی سیستم الکترونیک ثبت مرگ و میر بر اساس الزامات کار سیستم در ایران [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 769-779]
-
الزامات کاربری
ارزیابی سیستم الکترونیک ثبت مرگ و میر بر اساس الزامات کار سیستم در ایران [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 769-779]
-
الگوی Kano
تعیین ترکیب بهینهی مشتریان بر مبنای الگوی Kano و با استفاده از برنامهریزی آرمانی– با مطالعهی موردی در بیمارستان الزهرای (س) اصفهان [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 525-538]
-
الگوی سازمانی
ارایهی الگوی ارزیابی عملکرد برای بیمارستانهای تأمین اجتماعی ایران با رویکرد کارت امتیاز متوازن [دوره 9، شماره 7، 1391]
-
انفورماتیک پرستاری
نقش سیستمهای پشتیبان تصمیمگیری بالینی در پیشگیری از خطاهای پزشکی از نظر کادر درمانی شاغل در بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 711-723]
-
انفورماتیک پزشکی
نقش سیستمهای پشتیبان تصمیمگیری بالینی در پیشگیری از خطاهای پزشکی از نظر کادر درمانی شاغل در بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 711-723]
-
انگیزش
آمادگی کارکنان بخش مدارک پزشکی در تصدی مشاغل جدید مدیریت اطلاعات سلامت و ارتباط آن با عوامل انگیزشی و بازدارندهی شرکت در دورههای آموزشی مستمر [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 663-670]
-
انگیزه
نقش میانجی تناسب فرد- سازمان و فرد- شغل، در رابطهی میان انگیزهی خدمت به خلق و عملکرد شغلی در پرستاران بیمارستانهای دولتی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 733-743]
-
انگیزهی خدمت به خلق
نقش میانجی تناسب فرد- سازمان و فرد- شغل، در رابطهی میان انگیزهی خدمت به خلق و عملکرد شغلی در پرستاران بیمارستانهای دولتی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 733-743]
-
ایران
ساختار سازمانی کتابخانههای دانشگاههای علوم پزشکی ایران بر اساس مدل Stephen Robbins [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 655-662]
-
ایران
قابلیتهای گردشگری جراحی زیبایی در اصفهان- یک مطالعهی کیفی [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 686-696]
-
ایران
مقایسهی الگوها و چارچوبهای سنجش اثر پژوهشهای پزشکی [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 757-767]
-
ایران
نگاهی بر عملکرد پزشک خانواده روستایی در ایران [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1132-1145]
-
ایران
الگوی آمیختهی بازاریابی خدمات درمانی در بیمارستانهای دولتی ایران [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1158-1168]
-
ایمنی بیمار
سنجش فرهنگ ایمنی بیمار در بیمارستان فاطمهی الزهرا نجفآباد [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 895-907]
-
اینترنت
نقدی بر کتاب «آشنایی با منابع مرجع پزشکی در اینترنت» [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 608-613]
-
اینترنت
اهمیت معیارهای ارزیابی وب سایتهای حوزهی سلامت بر اساس نظرات کتابداران بیمارستانی [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 814-821]
ب
-
بخش مدارک پزشکی
آمادگی کارکنان بخش مدارک پزشکی در تصدی مشاغل جدید مدیریت اطلاعات سلامت و ارتباط آن با عوامل انگیزشی و بازدارندهی شرکت در دورههای آموزشی مستمر [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 663-670]
-
بخش مدارک پزشکی
نرمافزارهای مورد استفاده در بخش مدارک پزشکی بیمارستانهای آموزشی شهر اصفهان از دیدگاه کاربران [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 792-801]
-
بخش مدارک پزشکی بیمارستان
بخش مدارک پزشکی بیمارستانها و تصمیمگیری چند معیاره [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 697-710]
-
برنامهریزی
تعیین ترکیب بهینهی مشتریان بر مبنای الگوی Kano و با استفاده از برنامهریزی آرمانی– با مطالعهی موردی در بیمارستان الزهرای (س) اصفهان [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 525-538]
-
برنامههای توسعه
عدالت در شاخصهای مالی سلامت ایران در فاصلهی اجرای برنامههای سوم و چهارم توسعه [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1113-1122]
-
برونسپاری
ارزیابی برونسپاری خدمات پرستاری در بیمارستان آیتاله کاشانی اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 989-996]
-
بهداشت روانی
رابطهی بین سرمایهی اجتماعی با سطح بهداشت روانی [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1058-1065]
-
بهداشت و درمان
نظام آراستگی در بهداشت و درمان: دیدگاه اسلام [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 929-941]
-
بهرهوری
رابطهی رفتار شهروندی سازمانی و کیفیت زندگی کاری کارکنان بیمارستانهای آموزشی- درمانی قزوین [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 969-976]
-
بهرهوری
عوامل مؤثر بر بهرهوری کارکنان بر اساس مدل Achieve(مطالعه موردی: کارکنان بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان) [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1047-1057]
-
بیماران
رضایت بیماران از خدمات و تسهیلات ارایه شده در بیمارستانهای آموزشی شهر اصفهان، از لحظهی پذیرش تا ترخیص [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 780-785]
-
بیماران
تعیین رابطهی بین دسترسی به زیرسامانهی مدیریت اطلاعات درمانی بیماران با خدمترسانی ناب ادراک شده به منظور ارایهی یک مدل مناسب [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1073-1080]
-
بیمارستانها
عوامل تأثیرگذار بر میزان ترخیص بر خلاف توصیهی پزشک در بیمارستان نمازی شیراز [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 448-456]
-
بیمارستانها
طراحی مدل سیستم اطلاعات پشتیبان تصمیم برای بیمارستان هیأت امنایی آیتاله کاشانی شهرکرد [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 479-489]
-
بیمارستانها
میزان آمادگی بیمارستانهای دارای سیستم مدیریت کیفیت اصفهان بر اساس مدل عملکردی استاندارد اعتباربخشی کمیسیون مشترک بینالملل [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 502-512]
-
بیمارستانها
اولویتبندی نقاط نیازمند بهبود در بیمارستان الزهرای (س) اصفهان بر اساس نظام خودارزیابی بر مبنای مدل کیفیت اروپایی (EFQM) [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 539-547]
-
بیمارستانها
مدیریت سلامت شهری اصفهان با تأکید بر بیمارستانها از نگاه مطبوعات محلی [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 580-593]
-
بیمارستانها
تأثیر استفاده از فرم راهنمای پذیرش بر اعتبار رضایتنامهها در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 671-678]
-
بیمارستانها
رضایت بیماران از خدمات و تسهیلات ارایه شده در بیمارستانهای آموزشی شهر اصفهان، از لحظهی پذیرش تا ترخیص [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 780-785]
-
بیمارستانها
اهمیت معیارهای ارزیابی وب سایتهای حوزهی سلامت بر اساس نظرات کتابداران بیمارستانی [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 814-821]
-
بیمارستانها
عوامل مؤثر بر کارایی فنی و رتبهبندی واحدهای کارا در بیمارستانهای تأمین اجتماعی [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 887-894]
-
بیمارستانها
سنجش فرهنگ ایمنی بیمار در بیمارستان فاطمهی الزهرا نجفآباد [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 895-907]
-
بیمارستانها
رابطهی رفتار شهروندی سازمانی و کیفیت زندگی کاری کارکنان بیمارستانهای آموزشی- درمانی قزوین [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 969-976]
-
بیمارستانها
اثر ادراک مشتریان از سرمایهی انسانی بر شکلگیری تصویر ذهنی آنان از بیمارستان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 977-988]
-
بیمارستانها
ارزیابی برونسپاری خدمات پرستاری در بیمارستان آیتاله کاشانی اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 989-996]
-
بیمارستانها
عوامل مؤثر بر بهرهوری کارکنان بر اساس مدل Achieve(مطالعه موردی: کارکنان بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان) [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1047-1057]
-
بیمارستانها
ارزیابی وضعیت ایمنی اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی بر اساس استانداردهای بیمارستان دوستدار ایمنی [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1066-1072]
-
بیمارستانها
طرح جا و مکان در بازسازی بخش اورژانس بیمارستان شریعتی اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1087-1103]
-
بیمارستانها
الگوی آمیختهی بازاریابی خدمات درمانی در بیمارستانهای دولتی ایران [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1158-1168]
-
بیمارستانها
ارایهی الگوی ارزیابی عملکرد برای بیمارستانهای تأمین اجتماعی ایران با رویکرد کارت امتیاز متوازن [دوره 9، شماره 7، 1391]
-
بیمه
بهرهمندی از خدمات تصویربرداری با رزونانس مغناطیسی در بیماران تحت پوشش بیمهی خدمات درمانی اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1146-1151]
پ
-
پایاننامههای دانشگاهی
مطالعهی تطبیقی کلید واژههای فارسی و انگلیسی پایاننامههای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اصطلاحنامهها و سرعنوانهای موضوعی پزشکی فارسی و انگلیسی [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 802-813]
-
پایگاههای استنادی تامسون رویترز
وضعیت تولید علم در حوزهی حقوق بیماران، در پایگاههای استنادی Thomson reuters: با نگاهی به سهم ایران در تحقیقات بینالمللی [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 833-847]
-
پذیرش بیمار
رضایت بیماران از خدمات و تسهیلات ارایه شده در بیمارستانهای آموزشی شهر اصفهان، از لحظهی پذیرش تا ترخیص [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 780-785]
-
پرستاران
ارزیابی محیط داخلی سازمان از دیدگاه جامعهی پرستاری شاغل در بیمارستانهای منتخب شهر اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1039-1046]
-
پروندهی الکترونیک سلامت
ارزیابی سیستم الکترونیک ثبت مرگ و میر بر اساس الزامات کار سیستم در ایران [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 769-779]
-
پروندهی الکترونیک سلامت
آشنایی با رویکرد مدیریت فرایند کسب و کار در سازمانهای بهداشتی و درمانی [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1123-1131]
-
پزشکان
ارزیابی شاخص توزیع پزشکان متخصص در بیمارستانهای دولتی ایران [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 548-557]
-
پزشک خانواده
نگاهی بر عملکرد پزشک خانواده روستایی در ایران [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1132-1145]
-
پزشکی
نقدی بر کتاب «آشنایی با منابع مرجع پزشکی در اینترنت» [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 608-613]
ت
-
تأمین اجتماعی
عوامل مؤثر بر کارایی فنی و رتبهبندی واحدهای کارا در بیمارستانهای تأمین اجتماعی [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 887-894]
-
تجارت خدمات سلامت
تجارت خدمات سلامت در آسیا؛ مهاجرت متخصصین سلامت: چالشها و فرصتها [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1104-1112]
-
تحقیقات پزشکی
مقایسهی الگوها و چارچوبهای سنجش اثر پژوهشهای پزشکی [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 757-767]
-
تحلیل پوششی دادهها
عوامل مؤثر بر کارایی فنی و رتبهبندی واحدهای کارا در بیمارستانهای تأمین اجتماعی [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 887-894]
-
تحلیل پوششی دادهها
درمانگاههای شهرستان یزد: کارا یا ناکارا؟ [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 919-928]
-
تحلیل عاملی
الگوی آمیختهی بازاریابی خدمات درمانی در بیمارستانهای دولتی ایران [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1158-1168]
-
ترخیص بیمار
عوامل تأثیرگذار بر میزان ترخیص بر خلاف توصیهی پزشک در بیمارستان نمازی شیراز [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 448-456]
-
ترخیص بیمار
میزان آگاهانه بودن امتناع از درمان در بیمارستانهای آموزشی شهر کاشان [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 646-654]
-
ترخیص بیمار
رضایت بیماران از خدمات و تسهیلات ارایه شده در بیمارستانهای آموزشی شهر اصفهان، از لحظهی پذیرش تا ترخیص [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 780-785]
-
ترخیص بیمار
ممیزی بالینی ترخیص با رضایت شخصی در بیمارستان دکتر صولتی ارومیه [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1006-1016]
-
تصویربرداری با رزونانس مغناطیسی
بهرهمندی از خدمات تصویربرداری با رزونانس مغناطیسی در بیماران تحت پوشش بیمهی خدمات درمانی اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1146-1151]
-
تصویر ذهنی
اثر ادراک مشتریان از سرمایهی انسانی بر شکلگیری تصویر ذهنی آنان از بیمارستان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 977-988]
-
تعهد سازما
رابطه بین حمایت سازمانی ادراک شده و فرهنگ مشارکتی با تعهد سازمانی در میان پرستاران بیمارستانهای خصوصی و دولتی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 908-918]
-
تعهد سازمانی
تعهد سازمانی کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 997-1005]
-
تقاضای القایی
بهرهمندی از خدمات تصویربرداری با رزونانس مغناطیسی در بیماران تحت پوشش بیمهی خدمات درمانی اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1146-1151]
-
تناسب فرد- سازمان
نقش میانجی تناسب فرد- سازمان و فرد- شغل، در رابطهی میان انگیزهی خدمت به خلق و عملکرد شغلی در پرستاران بیمارستانهای دولتی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 733-743]
-
تناسب فرد سازمان با رضایت شغلی
رابطهی تناسب فرد- سازمان با رضایت شغلی مدیران پرستاری بیمارستانهای منتخب آموزشی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1024-1031]
-
تناسب فرد- شغل
نقش میانجی تناسب فرد- سازمان و فرد- شغل، در رابطهی میان انگیزهی خدمت به خلق و عملکرد شغلی در پرستاران بیمارستانهای دولتی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 733-743]
-
توزیع
ارزیابی شاخص توزیع پزشکان متخصص در بیمارستانهای دولتی ایران [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 548-557]
-
تولید علم
تولیدات علمی و ترسیم نقشهی علمی پژوهشگران ایرانی حوزهی طب سنتی طی سالهای 2011-1990 در پایگاه «Web of Science» [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 513-524]
-
تولید علم
وضعیت تولید علم در حوزهی حقوق بیماران، در پایگاههای استنادی Thomson reuters: با نگاهی به سهم ایران در تحقیقات بینالمللی [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 833-847]
ث
-
ثبت
وضعیت ثبت داده در پروندهی بیماران بستری مبتلا به سل در مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 786-791]
-
ثبت مرگ و میر
ارزیابی سیستم الکترونیک ثبت مرگ و میر بر اساس الزامات کار سیستم در ایران [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 769-779]
ج
-
جراحی زیبایی
قابلیتهای گردشگری جراحی زیبایی در اصفهان- یک مطالعهی کیفی [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 686-696]
-
جستجو و ذخیرهی اطلاعات
مفاهیم و ویژگیهای الگوی اطلاعیابی ویلسون: مروری بر متون [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 567-579]
چ
-
چالشها
تجارت خدمات سلامت در آسیا؛ مهاجرت متخصصین سلامت: چالشها و فرصتها [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1104-1112]
ح
-
حاکمیت بالینی
ممیزی بالینی ترخیص با رضایت شخصی در بیمارستان دکتر صولتی ارومیه [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1006-1016]
-
حساسیت
طراحی سیستم تصمیمیار بالینی مبتنی بر شبکهی عصبی مصنوعی به منظور کشف اولیهی سرطان از بزرگی خوشخیم پروستات [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 457-464]
-
حقوق بیمار
میزان آگاهانه بودن امتناع از درمان در بیمارستانهای آموزشی شهر کاشان [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 646-654]
-
حقوق بیماران
وضعیت تولید علم در حوزهی حقوق بیماران، در پایگاههای استنادی Thomson reuters: با نگاهی به سهم ایران در تحقیقات بینالمللی [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 833-847]
-
حمایت سازمانی ادراک شده
رابطه بین حمایت سازمانی ادراک شده و فرهنگ مشارکتی با تعهد سازمانی در میان پرستاران بیمارستانهای خصوصی و دولتی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 908-918]
خ
-
خدمات اورژانس بیمارستان
طرح جا و مکان در بازسازی بخش اورژانس بیمارستان شریعتی اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1087-1103]
-
خدمات اوژانس پزشکی
تعهد سازمانی کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 997-1005]
-
خدمات بهداشتی
ارایهی الگوی ارزیابی عملکرد برای بیمارستانهای تأمین اجتماعی ایران با رویکرد کارت امتیاز متوازن [دوره 9، شماره 7، 1391]
-
خدمات بهداشتی درمانی
الگوی آمیختهی بازاریابی خدمات درمانی در بیمارستانهای دولتی ایران [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1158-1168]
-
خدمات پرستاری
ارزیابی برونسپاری خدمات پرستاری در بیمارستان آیتاله کاشانی اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 989-996]
-
خدمترسانی ناب ادراک شده
تعیین رابطهی بین دسترسی به زیرسامانهی مدیریت اطلاعات درمانی بیماران با خدمترسانی ناب ادراک شده به منظور ارایهی یک مدل مناسب [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1073-1080]
-
خطاهای پزشکی
نقش سیستمهای پشتیبان تصمیمگیری بالینی در پیشگیری از خطاهای پزشکی از نظر کادر درمانی شاغل در بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 711-723]
-
خطاهای پزشکی
سنجش فرهنگ ایمنی بیمار در بیمارستان فاطمهی الزهرا نجفآباد [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 895-907]
-
خودارزیابی
اولویتبندی نقاط نیازمند بهبود در بیمارستان الزهرای (س) اصفهان بر اساس نظام خودارزیابی بر مبنای مدل کیفیت اروپایی (EFQM) [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 539-547]
-
خودکارامدی
نقش اعتماد در خودکارامدی جمعی اعضای هیأت علمی دانشگاههای اصفهان، علوم پزشکی و صنعتی اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 958-968]
د
-
دانشجویان
رابطهی بین سرمایهی اجتماعی با سطح بهداشت روانی [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1058-1065]
-
دانشگاه
رابطهی مدیریت کیفیت فراگیر و مدیریت دانش از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 558-566]
-
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
هزینه- سودمندی کتابهای فارسی مربوط به رشتهی کتابداری و اطلاعرسانی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 632-645]
-
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
عادات و مهارتهای مطالعهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 848-861]
-
دانشگاهها
رابطهی ساده و چندگانهی کارکردهای مدیریت استراتژیک منابع انسانی و نوآوری اداری در دانشگاههای علوم پزشکی و غیر علوم پزشکی استان اصفهان [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 870-877]
-
دانشگاهها
میزان فرسودگی شغلی و رابطهی آن با سن و سابقهی کار کتابداران دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 942-949]
-
دانشگاهها
نیازهای پژوهشی استادان هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 951-957]
-
دانشگاهها
نقش اعتماد در خودکارامدی جمعی اعضای هیأت علمی دانشگاههای اصفهان، علوم پزشکی و صنعتی اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 958-968]
-
درمانگاهها
درمانگاههای شهرستان یزد: کارا یا ناکارا؟ [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 919-928]
-
درمانگران
فرسودگی شغلی در درمانگران مراکز ترک اعتیاد دارای مجوز و ارتباط آن با ویژگیهای فردی و شغلی آنها در شهر اصفهان* [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1015-1023]
-
دسترسی به اطلاعات
تعیین رابطهی بین دسترسی به زیرسامانهی مدیریت اطلاعات درمانی بیماران با خدمترسانی ناب ادراک شده به منظور ارایهی یک مدل مناسب [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1073-1080]
-
دندانپزشکی
قابلیتهای گردشگری دندانپزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1032-1038]
-
دیدگاه
دیدگاه مدیران سلامت اصفهان از اصول فلسفی مراقبتهای اولیهی بهداشتی [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1081-1086]
ر
-
رابط کاربر کامپیوتر
میزان رضایت کتابداران از محیط رابط نرمافزارهای کتابخانهای شهر اصفهان [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 862-869]
-
رضایت
میزان رضایت کتابداران از محیط رابط نرمافزارهای کتابخانهای شهر اصفهان [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 862-869]
-
رضایت آگاهانه
میزان آگاهانه بودن امتناع از درمان در بیمارستانهای آموزشی شهر کاشان [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 646-654]
-
رضایت شخصی
عوامل تأثیرگذار بر میزان ترخیص بر خلاف توصیهی پزشک در بیمارستان نمازی شیراز [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 448-456]
-
رضایت شخصی
ممیزی بالینی ترخیص با رضایت شخصی در بیمارستان دکتر صولتی ارومیه [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1006-1016]
-
رضایتمندی
تعیین ترکیب بهینهی مشتریان بر مبنای الگوی Kano و با استفاده از برنامهریزی آرمانی– با مطالعهی موردی در بیمارستان الزهرای (س) اصفهان [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 525-538]
-
رضایتمندی
رضایت بیماران از خدمات و تسهیلات ارایه شده در بیمارستانهای آموزشی شهر اصفهان، از لحظهی پذیرش تا ترخیص [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 780-785]
-
رفتار اطلاعیابی
مفاهیم و ویژگیهای الگوی اطلاعیابی ویلسون: مروری بر متون [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 567-579]
-
رفتار شهروندی سازمانی
رابطهی رفتار شهروندی سازمانی و کیفیت زندگی کاری کارکنان بیمارستانهای آموزشی- درمانی قزوین [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 969-976]
-
روزنامهها
مدیریت سلامت شهری اصفهان با تأکید بر بیمارستانها از نگاه مطبوعات محلی [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 580-593]
ز
-
زبان نشانهگذاری فرامتن
مقایسهی وبسایت کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی ایران از نظر به کارگیری عناصر ابردادهای زبان نشانهگذاری فرامتن و دابلینکور [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 822-832]
-
زیرساخت ملی اطلاعات سلامت
امکانسنجی پیادهسازی زیرساخت ملی اطلاعات سلامت در ایران [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 619-631]
س
-
ساختار سازمانی
ساختار سازمانی کتابخانههای دانشگاههای علوم پزشکی ایران بر اساس مدل Stephen Robbins [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 655-662]
-
سازمان
رابطهی بین سرمایهی اجتماعی و سازمان یادگیرنده (مطالعهی موردی: کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان قم) [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 679-685]
-
سازمان یادگیرنده
رابطهی بین سرمایهی اجتماعی و سازمان یادگیرنده (مطالعهی موردی: کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان قم) [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 679-685]
-
سرطان پروستات
طراحی سیستم تصمیمیار بالینی مبتنی بر شبکهی عصبی مصنوعی به منظور کشف اولیهی سرطان از بزرگی خوشخیم پروستات [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 457-464]
-
سرعنوانهای موضوعی پزشکی
مطالعهی تطبیقی کلید واژههای فارسی و انگلیسی پایاننامههای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اصطلاحنامهها و سرعنوانهای موضوعی پزشکی فارسی و انگلیسی [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 802-813]
-
سرمایهی اجتماعی
رابطهی بین سرمایهی اجتماعی و سازمان یادگیرنده (مطالعهی موردی: کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان قم) [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 679-685]
-
سرمایهی اجتماعی
رابطهی بین سرمایهی اجتماعی با سطح بهداشت روانی [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1058-1065]
-
سرمایهی انسانی
اجزا و مدلهای متداول سنجش داراییهای فکری [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 744-756]
-
سرمایهی انسانی
اثر ادراک مشتریان از سرمایهی انسانی بر شکلگیری تصویر ذهنی آنان از بیمارستان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 977-988]
-
سرمایهی رابطهای
اجزا و مدلهای متداول سنجش داراییهای فکری [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 744-756]
-
سرمایهی ساختاری
اجزا و مدلهای متداول سنجش داراییهای فکری [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 744-756]
-
سرمایهی فکری
اجزا و مدلهای متداول سنجش داراییهای فکری [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 744-756]
-
سل
وضعیت ثبت داده در پروندهی بیماران بستری مبتلا به سل در مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 786-791]
-
سلامت
عدالت در شاخصهای مالی سلامت ایران در فاصلهی اجرای برنامههای سوم و چهارم توسعه [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1113-1122]
-
سیستم اطلاعات
نرمافزارهای مورد استفاده در بخش مدارک پزشکی بیمارستانهای آموزشی شهر اصفهان از دیدگاه کاربران [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 792-801]
-
سیستم اطلاعات پشتیبان تصمیمگیری
طراحی مدل سیستم اطلاعات پشتیبان تصمیم برای بیمارستان هیأت امنایی آیتاله کاشانی شهرکرد [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 479-489]
-
سیستم تصمیمیار
طراحی سیستم تصمیمیار بالینی مبتنی بر شبکهی عصبی مصنوعی به منظور کشف اولیهی سرطان از بزرگی خوشخیم پروستات [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 457-464]
-
سیستم مدیریت کیفیت
میزان آمادگی بیمارستانهای دارای سیستم مدیریت کیفیت اصفهان بر اساس مدل عملکردی استاندارد اعتباربخشی کمیسیون مشترک بینالملل [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 502-512]
-
سیستمهای اطلاعات بیمارستان
آشنایی با رویکرد مدیریت فرایند کسب و کار در سازمانهای بهداشتی و درمانی [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1123-1131]
-
سیستمهای اطلاعات بیمارستانی
ارزیابی ماژول مدارک پزشکی سیستم اطلاعات بیمارستانی منتخب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس استاندارد ایزو 10-9241 [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 490-501]
-
سیستمهای پشتیبان تصمیمگیری بالینی
نقش سیستمهای پشتیبان تصمیمگیری بالینی در پیشگیری از خطاهای پزشکی از نظر کادر درمانی شاغل در بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 711-723]
-
سیسستمهای اطلاعات
ارزیابی سیستم الکترونیک ثبت مرگ و میر بر اساس الزامات کار سیستم در ایران [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 769-779]
ش
-
شاخصهای مالی سلامت
عدالت در شاخصهای مالی سلامت ایران در فاصلهی اجرای برنامههای سوم و چهارم توسعه [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1113-1122]
-
شبکهی عصبی مصنوعی
طراحی سیستم تصمیمیار بالینی مبتنی بر شبکهی عصبی مصنوعی به منظور کشف اولیهی سرطان از بزرگی خوشخیم پروستات [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 457-464]
-
شبکهی ملی اطلاعات سلامت
امکانسنجی پیادهسازی زیرساخت ملی اطلاعات سلامت در ایران [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 619-631]
ط
-
طب سنتی
تولیدات علمی و ترسیم نقشهی علمی پژوهشگران ایرانی حوزهی طب سنتی طی سالهای 2011-1990 در پایگاه «Web of Science» [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 513-524]
-
طبقهبندیها
بررسی تغییرات 10-ICD در فرایند روزآمدسازی [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 465-470]
-
طرح جا و مکان
طرح جا و مکان در بازسازی بخش اورژانس بیمارستان شریعتی اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1087-1103]
ع
-
عادت های مطالعه
عادات و مهارتهای مطالعهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 848-861]
-
عدالت
عدالت در شاخصهای مالی سلامت ایران در فاصلهی اجرای برنامههای سوم و چهارم توسعه [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1113-1122]
-
علمسنجی
تولیدات علمی و ترسیم نقشهی علمی پژوهشگران ایرانی حوزهی طب سنتی طی سالهای 2011-1990 در پایگاه «Web of Science» [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 513-524]
-
علمسنجی
مقایسهی الگوها و چارچوبهای سنجش اثر پژوهشهای پزشکی [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 757-767]
-
علمسنجی
وضعیت تولید علم در حوزهی حقوق بیماران، در پایگاههای استنادی Thomson reuters: با نگاهی به سهم ایران در تحقیقات بینالمللی [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 833-847]
-
عملکرد شغلی
نقش میانجی تناسب فرد- سازمان و فرد- شغل، در رابطهی میان انگیزهی خدمت به خلق و عملکرد شغلی در پرستاران بیمارستانهای دولتی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 733-743]
-
عناصر ابردادهای
مقایسهی وبسایت کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی ایران از نظر به کارگیری عناصر ابردادهای زبان نشانهگذاری فرامتن و دابلینکور [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 822-832]
ف
-
فرایند ارزیابی (بهداشت و درمان)
ارزیابی وضعیت ایمنی اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی بر اساس استانداردهای بیمارستان دوستدار ایمنی [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1066-1072]
-
فرایند روزآمدسازی
بررسی تغییرات 10-ICD در فرایند روزآمدسازی [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 465-470]
-
فرسودگی شغلی
میزان فرسودگی شغلی و رابطهی آن با سن و سابقهی کار کتابداران دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 942-949]
-
فرسودگی شغلی
فرسودگی شغلی در درمانگران مراکز ترک اعتیاد دارای مجوز و ارتباط آن با ویژگیهای فردی و شغلی آنها در شهر اصفهان* [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1015-1023]
-
فرصتها
تجارت خدمات سلامت در آسیا؛ مهاجرت متخصصین سلامت: چالشها و فرصتها [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1104-1112]
-
فرمهای رضایتنامه
میزان آگاهانه بودن امتناع از درمان در بیمارستانهای آموزشی شهر کاشان [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 646-654]
-
فرمهای رضایتنامه
تأثیر استفاده از فرم راهنمای پذیرش بر اعتبار رضایتنامهها در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 671-678]
-
فرهنگ مشارکتی
رابطه بین حمایت سازمانی ادراک شده و فرهنگ مشارکتی با تعهد سازمانی در میان پرستاران بیمارستانهای خصوصی و دولتی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 908-918]
-
فنآوری اطلاعات سلامت
امکانسنجی پیادهسازی زیرساخت ملی اطلاعات سلامت در ایران [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 619-631]
ق
-
قارچ
تشخیص عوامل قارچی تهدید کننده سلامت کتابداران و کاربران در کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 724-732]
ک
-
کارایی
عوامل مؤثر بر کارایی فنی و رتبهبندی واحدهای کارا در بیمارستانهای تأمین اجتماعی [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 887-894]
-
کارایی
درمانگاههای شهرستان یزد: کارا یا ناکارا؟ [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 919-928]
-
کاربر
نرمافزارهای مورد استفاده در بخش مدارک پزشکی بیمارستانهای آموزشی شهر اصفهان از دیدگاه کاربران [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 792-801]
-
کارکرد
رابطهی ساده و چندگانهی کارکردهای مدیریت استراتژیک منابع انسانی و نوآوری اداری در دانشگاههای علوم پزشکی و غیر علوم پزشکی استان اصفهان [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 870-877]
-
کارکنان
رابطهی رفتار شهروندی سازمانی و کیفیت زندگی کاری کارکنان بیمارستانهای آموزشی- درمانی قزوین [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 969-976]
-
کارکنان
تعهد سازمانی کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 997-1005]
-
کارکنان
عوامل مؤثر بر بهرهوری کارکنان بر اساس مدل Achieve(مطالعه موردی: کارکنان بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان) [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1047-1057]
-
کارکنان پرستاری
آگاهی پرستاران از آییننامههای رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفهای شاغلان حرفههای وابسته به علوم پزشکی [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1152-1157]
-
کتابخانهها
یکپارچهسازی محتوا و خدمات در سیستمهای نرمافزاری کتابخانههای مرکزی دانشگاههای علوم پزشکی ایران: گامی مهم در استفادهی اقتصادی از دانش موجود [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 594-601]
-
کتابخانهها
تشخیص عوامل قارچی تهدید کننده سلامت کتابداران و کاربران در کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 724-732]
-
کتابخانهها
میزان رضایت کتابداران از محیط رابط نرمافزارهای کتابخانهای شهر اصفهان [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 862-869]
-
کتابخانههای دانشگاههای علوم پزشکی ایران
یکپارچهسازی محتوا و خدمات در سیستمهای نرمافزاری کتابخانههای مرکزی دانشگاههای علوم پزشکی ایران: گامی مهم در استفاده اقتصادی از دانش موجود [دوره 9، شماره 2، 1391]
-
کتابخانههای دانشگاهی
ساختار سازمانی کتابخانههای دانشگاههای علوم پزشکی ایران بر اساس مدل Stephen Robbins [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 655-662]
-
کتابخانههای دانشگاهی
مقایسهی وبسایت کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی ایران از نظر به کارگیری عناصر ابردادهای زبان نشانهگذاری فرامتن و دابلینکور [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 822-832]
-
کتابداران
تشخیص عوامل قارچی تهدید کننده سلامت کتابداران و کاربران در کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 724-732]
-
کتابداران
اهمیت معیارهای ارزیابی وب سایتهای حوزهی سلامت بر اساس نظرات کتابداران بیمارستانی [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 814-821]
-
کتابداران
میزان رضایت کتابداران از محیط رابط نرمافزارهای کتابخانهای شهر اصفهان [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 862-869]
-
کتابداران
میزان فرسودگی شغلی و رابطهی آن با سن و سابقهی کار کتابداران دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 942-949]
-
کتابداری و اطلاعرسانی پزشکی
هزینه- سودمندی کتابهای فارسی مربوط به رشتهی کتابداری و اطلاعرسانی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 632-645]
-
کتابها
هزینه- سودمندی کتابهای فارسی مربوط به رشتهی کتابداری و اطلاعرسانی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 632-645]
-
کلید واژه
مطالعهی تطبیقی کلید واژههای فارسی و انگلیسی پایاننامههای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اصطلاحنامهها و سرعنوانهای موضوعی پزشکی فارسی و انگلیسی [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 802-813]
-
کمیسیون مشترک اعتباربخشی بیمارستانها
میزان آمادگی بیمارستانهای دارای سیستم مدیریت کیفیت اصفهان بر اساس مدل عملکردی استاندارد اعتباربخشی کمیسیون مشترک بینالملل [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 502-512]
-
کیفیت خدمات سلامت
سنجش فرهنگ ایمنی بیمار در بیمارستان فاطمهی الزهرا نجفآباد [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 895-907]
-
کیفیت زندگی
رابطهی رفتار شهروندی سازمانی و کیفیت زندگی کاری کارکنان بیمارستانهای آموزشی- درمانی قزوین [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 969-976]
-
کیفیت مراقبتهای بهداشتی
تعیین ترکیب بهینهی مشتریان بر مبنای الگوی Kano و با استفاده از برنامهریزی آرمانی– با مطالعهی موردی در بیمارستان الزهرای (س) اصفهان [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 525-538]
گ
-
گردشگری پزشکی
قابلیتهای گردشگری جراحی زیبایی در اصفهان- یک مطالعهی کیفی [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 686-696]
-
گردشگری پزشکی
تحلیل ذینفعان صنعت گردشگری پزشکی: ارایهی راهبردهای مؤثر در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 878-886]
-
گردشگری پزشکی
قابلیتهای گردشگری دندانپزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1032-1038]
ل
-
لغات کنترل شده
مطالعهی تطبیقی کلید واژههای فارسی و انگلیسی پایاننامههای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اصطلاحنامهها و سرعنوانهای موضوعی پزشکی فارسی و انگلیسی [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 802-813]
م
-
متخصصین
ارزیابی شاخص توزیع پزشکان متخصص در بیمارستانهای دولتی ایران [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 548-557]
-
محیط داخلی سازمان
ارزیابی محیط داخلی سازمان از دیدگاه جامعهی پرستاری شاغل در بیمارستانهای منتخب شهر اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1039-1046]
-
مدارک پزشکی
ارزیابی ماژول مدارک پزشکی سیستم اطلاعات بیمارستانی منتخب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس استاندارد ایزو 10-9241 [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 490-501]
-
مدارک پزشکی
وضعیت ثبت داده در پروندهی بیماران بستری مبتلا به سل در مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 786-791]
-
مدل Achieve
عوامل مؤثر بر بهرهوری کارکنان بر اساس مدل Achieve(مطالعه موردی: کارکنان بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان) [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1047-1057]
-
مدل تعالی سازمان
درمانگاههای شهرستان یزد: کارا یا ناکارا؟ [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 919-928]
-
مدل تعالی سازمانی
اولویتبندی نقاط نیازمند بهبود در بیمارستان الزهرای (س) اصفهان بر اساس نظام خودارزیابی بر مبنای مدل کیفیت اروپایی (EFQM) [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 539-547]
-
مدلسازی
طراحی مدل سیستم اطلاعات پشتیبان تصمیم برای بیمارستان هیأت امنایی آیتاله کاشانی شهرکرد [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 479-489]
-
مدل وایزبورد
ارزیابی محیط داخلی سازمان از دیدگاه جامعهی پرستاری شاغل در بیمارستانهای منتخب شهر اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1039-1046]
-
مدل ویلسون
مفاهیم و ویژگیهای الگوی اطلاعیابی ویلسون: مروری بر متون [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 567-579]
-
مدیریت
نظام آراستگی در بهداشت و درمان: دیدگاه اسلام [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 929-941]
-
مدیریت استراتژیک
رابطهی ساده و چندگانهی کارکردهای مدیریت استراتژیک منابع انسانی و نوآوری اداری در دانشگاههای علوم پزشکی و غیر علوم پزشکی استان اصفهان [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 870-877]
-
مدیریت اطلاعات
بررسی تغییرات 10-ICD در فرایند روزآمدسازی [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 465-470]
-
مدیریت اطلاعات
اهمیت معیارهای ارزیابی وب سایتهای حوزهی سلامت بر اساس نظرات کتابداران بیمارستانی [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 814-821]
-
مدیریت اطلاعات درمانی
تعیین رابطهی بین دسترسی به زیرسامانهی مدیریت اطلاعات درمانی بیماران با خدمترسانی ناب ادراک شده به منظور ارایهی یک مدل مناسب [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1073-1080]
-
مدیریت اطلاعات سلامت
آمادگی کارکنان بخش مدارک پزشکی در تصدی مشاغل جدید مدیریت اطلاعات سلامت و ارتباط آن با عوامل انگیزشی و بازدارندهی شرکت در دورههای آموزشی مستمر [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 663-670]
-
مدیریت بیمارستان
ممیزی بالینی ترخیص با رضایت شخصی در بیمارستان دکتر صولتی ارومیه [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1006-1016]
-
مدیریت بیمارستان
آشنایی با رویکرد مدیریت فرایند کسب و کار در سازمانهای بهداشتی و درمانی [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1123-1131]
-
مدیریت دانش
یکپارچهسازی محتوا و خدمات در سیستمهای نرمافزاری کتابخانههای مرکزی دانشگاههای علوم پزشکی ایران: گامی مهم در استفاده اقتصادی از دانش موجود [دوره 9، شماره 2، 1391]
-
مدیریت دانش
رابطهی مدیریت کیفیت فراگیر و مدیریت دانش از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 558-566]
-
مدیریت دانش
یکپارچهسازی محتوا و خدمات در سیستمهای نرمافزاری کتابخانههای مرکزی دانشگاههای علوم پزشکی ایران: گامی مهم در استفادهی اقتصادی از دانش موجود [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 594-601]
-
مدیریت سلامت
مدیریت سلامت شهری اصفهان با تأکید بر بیمارستانها از نگاه مطبوعات محلی [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 580-593]
-
مدیریت کیفیت فراگیر
رابطهی مدیریت کیفیت فراگیر و مدیریت دانش از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 558-566]
-
مراقبتهای اولیهی بهداشتی
دیدگاه مدیران سلامت اصفهان از اصول فلسفی مراقبتهای اولیهی بهداشتی [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1081-1086]
-
مراکز ترک اعتیاد
فرسودگی شغلی در درمانگران مراکز ترک اعتیاد دارای مجوز و ارتباط آن با ویژگیهای فردی و شغلی آنها در شهر اصفهان* [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1015-1023]
-
مستندسازی
وضعیت ثبت داده در پروندهی بیماران بستری مبتلا به سل در مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 786-791]
-
مشتریان
تعیین ترکیب بهینهی مشتریان بر مبنای الگوی Kano و با استفاده از برنامهریزی آرمانی– با مطالعهی موردی در بیمارستان الزهرای (س) اصفهان [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 525-538]
-
ممیزی بالینی
ممیزی بالینی ترخیص با رضایت شخصی در بیمارستان دکتر صولتی ارومیه [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1006-1016]
-
منابع انسانی
رابطهی ساده و چندگانهی کارکردهای مدیریت استراتژیک منابع انسانی و نوآوری اداری در دانشگاههای علوم پزشکی و غیر علوم پزشکی استان اصفهان [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 870-877]
-
منابع مرجع
نقدی بر کتاب «آشنایی با منابع مرجع پزشکی در اینترنت» [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 608-613]
-
مهارتهای ارتباطی
اثر ادراک مشتریان از سرمایهی انسانی بر شکلگیری تصویر ذهنی آنان از بیمارستان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 977-988]
-
مهارت های مطالعه
عادات و مهارتهای مطالعهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 848-861]
ن
-
نرمافزار
ارزیابی ماژول مدارک پزشکی سیستم اطلاعات بیمارستانی منتخب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس استاندارد ایزو 10-9241 [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 490-501]
-
نرمافزار
نرمافزارهای مورد استفاده در بخش مدارک پزشکی بیمارستانهای آموزشی شهر اصفهان از دیدگاه کاربران [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 792-801]
-
نرمافزار
میزان رضایت کتابداران از محیط رابط نرمافزارهای کتابخانهای شهر اصفهان [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 862-869]
-
نرمافزارهای کتابخانهای
یکپارچهسازی محتوا و خدمات در سیستمهای نرمافزاری کتابخانههای مرکزی دانشگاههای علوم پزشکی ایران: گامی مهم در استفاده اقتصادی از دانش موجود [دوره 9، شماره 2، 1391]
-
نظام آراستگی
نظام آراستگی در بهداشت و درمان: دیدگاه اسلام [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 929-941]
-
نقد
نقدی بر کتاب «آشنایی با منابع مرجع پزشکی در اینترنت» [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 608-613]
-
نگرش
دیدگاه مدیران سلامت اصفهان از اصول فلسفی مراقبتهای اولیهی بهداشتی [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1081-1086]
-
نوآوری سازمانی
رابطهی ساده و چندگانهی کارکردهای مدیریت استراتژیک منابع انسانی و نوآوری اداری در دانشگاههای علوم پزشکی و غیر علوم پزشکی استان اصفهان [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 870-877]
-
نیازهای پژوهشی
نیازهای پژوهشی استادان هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 951-957]
و
-
وبسایتها
مقایسهی وبسایت کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی ایران از نظر به کارگیری عناصر ابردادهای زبان نشانهگذاری فرامتن و دابلینکور [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 822-832]
-
وب سایتها
اهمیت معیارهای ارزیابی وب سایتهای حوزهی سلامت بر اساس نظرات کتابداران بیمارستانی [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 814-821]
-
وضعیت ایمنی بیمار
ارزیابی وضعیت ایمنی اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی بر اساس استانداردهای بیمارستان دوستدار ایمنی [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 1066-1072]
-
ویژگی
طراحی سیستم تصمیمیار بالینی مبتنی بر شبکهی عصبی مصنوعی به منظور کشف اولیهی سرطان از بزرگی خوشخیم پروستات [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 457-464]
ه
-
هزینه- سودمندی
هزینه- سودمندی کتابهای فارسی مربوط به رشتهی کتابداری و اطلاعرسانی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 5، 1391، صفحه 632-645]
-
هیأت علمی
نیازهای پژوهشی استادان هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 7، 1391، صفحه 951-957]
ی
-
یادگیری دانشجویان
عادات و مهارتهای مطالعهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان [دوره 9، شماره 6، 1391، صفحه 848-861]
-
یکپارچهسازی
یکپارچهسازی محتوا و خدمات در سیستمهای نرمافزاری کتابخانههای مرکزی دانشگاههای علوم پزشکی ایران: گامی مهم در استفاده اقتصادی از دانش موجود [دوره 9، شماره 2، 1391]
-
یکپارچهسازی سیستمها
یکپارچهسازی محتوا و خدمات در سیستمهای نرمافزاری کتابخانههای مرکزی دانشگاههای علوم پزشکی ایران: گامی مهم در استفادهی اقتصادی از دانش موجود [دوره 9، شماره 4، 1391، صفحه 594-601]